Laatste updates - Reisverslag uit Islamabad, Pakistan van Kasper Ruyck - WaarBenJij.nu Laatste updates - Reisverslag uit Islamabad, Pakistan van Kasper Ruyck - WaarBenJij.nu

Laatste updates

Door: Rosalie

Blijf op de hoogte en volg Kasper

04 Juni 2008 | Pakistan, Islamabad

Hoi Allemaal,

Kasper heeft weer een mailtje gestuurd!

Groetjes, Roos

hallo iedereen,

Ik heb al schandalig lang niets op mijn site gezet en aangezien ik rond ben met mijn stageverslagen, heb ik nu tijd om weer eens wat te schrijven. Afgelopen maand ben ik weer actief bezig geweest aan dek en op de brug. We hebben in Engeland een oude raffinaderij geladen voor Pakistan. Er werd verteld dat deze weer opgebouwd moest worden, maar gezien de staat van de lading konden we al opmaken dat dit niet haalbaar was. Het was zelfs zo erg dat de schrootboer het niet zou willen hebben. Zoals jullie misschien ook wel weten zijn Nederlanders op dit moment in Pakistan niet zo geliefd dankzij onze vriend Wilders. We zijn er dan ook naar toe gegaan met redelijk wat tegen zin. Daar aangekomen in "port hamud bim quasim" stonden er gelijk al 72 Pakistaanse stuwadoors klaar om te lossen. Dat lijk redelijk wat maar ongeveer 90% daarvan zoekt een plekje aan boord om daar te overnachten. Ze kunnen trouwens ook heel goed kijken hoe andere mensen werken. Maar goed als je dan even bekijkt hoe deze mensen worden behandeld en betaald. Ze stapten aan boord toen we aankwamen en ongeveer 72 uur later konden ze weer van boord. En 2 dollar per dag wordt je ook niet echt rijk van. Toch hing er geen onaangename sfeer en was er van terreurdreiging totaal geen sprake. De stuwadoors werkte, al opium kauwend, het toch allemaal vol en is het lossen sneller gegaan als verwacht. Gelukkig mochten wij aan boord wel om de 6uur even 6uurtjes rust houden. Inmiddels ben ik weer begonnen in de machinekamer en blijf hier tot we aankomen in Italië. dit zal naar verwachting rond de 14 juni zijn. Hier stap ik van boord en hoop jullie allemaal weer te zien.

Groeten Kasper op de FAIRPARTNER

  • 04 Juni 2008 - 19:45

    Alexandra:

    Hey Kas!

    Leuk om weer is wat van je te horen zeg! :)
    Hopelijk zien we je snel weer hier thuis!!

    Tot snel,
    Liefs Alexandra

  • 04 Juni 2008 - 19:52

    Viool:

    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk weer terug!! Zussie is ook weer helemaal blij:D:D
    nou we zien je gauw weer!
    liefs je schoonzusje!

  • 05 Juni 2008 - 07:24

    Marloes:

    fijn om te horen dat het goed met je gaat? tot vlug,

  • 05 Juni 2008 - 17:09

    Macht:

    Wij hebben hier wel een beetje zitten stressen hoor! Aangezien Nederlanders indd. niet zo geliefd zijn. We zien er naar uit dat je terug komt hoor kas ;)
    En wij verwachten wel dat je nog heeeeel wat verhalen aan ons gaat vertellen ;)
    Als je terug bent kan je gelijk de puppy mee opkomen halen :P ;)

    Gelukkis is alles goed gegaan en ik hoop dat nog alles goed gaat!
    Bijna weer terug in het oude vertrouwde hulst ;)

    groetjes,

    Macht.

  • 05 Juni 2008 - 19:51

    Theda:

    he kas. Hopelijk ben je als je weer thuiskomt spraakzamer als op je site! Gelukkig is je haar weer gegroeid zo te zien op het filmpje.
    groetjes en tot binnenkort.

  • 07 Juni 2008 - 11:18

    Opa En Oma Goes:

    Fijn dat je weer vlug thuis komt Kasper we zijn erg benieuwd je weer te zien en te spreken.Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kasper

Hallo, Met dit dagboek wil ik jullie graag op de hoogte houden van de vorderingen tijdens mijn stage Groeten, Kasper

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 15492

Voorgaande reizen:

28 Januari 2008 - 07 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: