Weer terug thuis - Reisverslag uit Hulst, Nederland van Kasper Ruyck - WaarBenJij.nu Weer terug thuis - Reisverslag uit Hulst, Nederland van Kasper Ruyck - WaarBenJij.nu

Weer terug thuis

Door: Kasper

Blijf op de hoogte en volg Kasper

17 Juni 2008 | Nederland, Hulst

Hallo allemaal,

Daar was ik weer, 139 dagen verder ben ik weer terug in het land. Mijn stage is erg goed bevallen. De Fairpartner was een erg interessant schip waarop ik veel heb geleerd. In veel verschillende landen geweest, maar helaas bij de meeste niet de wal op geweest.

Ik hoop jullie allemaal snel weer te spreken!

Groetjes, Kasper

  • 17 Juni 2008 - 21:32

    Leonie:

    Heej Kasper!!
    Ben erg benieuwd hoe je het hebt gehad!! Maar we zien elkaar snel denk ik:)
    Groetjes!! Leonie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kasper

Hallo, Met dit dagboek wil ik jullie graag op de hoogte houden van de vorderingen tijdens mijn stage Groeten, Kasper

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 1173
Totaal aantal bezoekers 15493

Voorgaande reizen:

28 Januari 2008 - 07 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: