Eerste bericht - Reisverslag uit Hulst, Nederland van Kasper Ruyck - WaarBenJij.nu Eerste bericht - Reisverslag uit Hulst, Nederland van Kasper Ruyck - WaarBenJij.nu

Eerste bericht

Door: Kasper

Blijf op de hoogte en volg Kasper

21 Januari 2008 | Nederland, Hulst

Hallo,

Dit is mijn eerste bericht. Ik wil jullie graag op deze manier op de hoogte houden .

Waarschijnlijk vlieg ik rond 30januari naar Ortona(Italie) en zal daar aan boord gaan van het zwareladingschip 'MV Fairpartner'. Vandaaruit zal het schip koers zetten naar de haven 'por marghera'(Italie) en vervolgens richting Casablanca(Marokko). Van Casablanca komen we weer terug richting Nederland. Ik verwacht dan rond 15 februari aan te komen in Rotterdam. Van Rotterdam zal ik dan via het Suezkanaal richting 'Doha'(Katar)gaan. De reizen hierna zijn nog niet bekent.

PS: Graag wil ik de mensen bedanken voor mijn gezellige 'afscheidsfeestje'. De foto's en het filmpje zijn toegevoegd als bewijs.

  • 21 Januari 2008 - 09:16

    Tom:

    Hé kas,

    De oppositie begint nu toch wel aardig uit elkaar te vallen he ;). In ieder geval, veel plezier weer als bootsjongen.

    Geniet van je cadeau's en denk aan de flessenpost!

    M.v.g. (x)
    Tom

    p.s. vooral veel plezier in Brazilië, wij passen wel op roos ;)

  • 21 Januari 2008 - 12:26

    Bruce:

    Hey Kasper

    Jammer dat ik niet bij je afscheidfeest kon zijn. as usual moest ik weer eens tot laat werken. Maar met foto's en filmpjes ben ik weer goed op de hoogte gebracht. haha. In iedergeval weer een hoop naar vis stinkende onzin erbij. Mocht ik je niet meer zien een supergave stage toegewenst. Maar als ik je eerste reizen al zie komt dat waarschijnlijk wel goed. En anders tot van het weekend. Gr Bruce

  • 23 Januari 2008 - 13:48

    Renata:

    Hi Kasper,
    Ik vond je weblog in de geschiedenis van mijn internetadressen. Leuk om op deze manier op de hoogte te blijven. Nu maar afwachten of de ambassade een beetje opschiet met dat visum.
    Hoe dan ook : alvast heel goede reis!
    Renata

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kasper

Hallo, Met dit dagboek wil ik jullie graag op de hoogte houden van de vorderingen tijdens mijn stage Groeten, Kasper

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 15497

Voorgaande reizen:

28 Januari 2008 - 07 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: