In Rotterdam geweest! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Kasper Ruyck - WaarBenJij.nu In Rotterdam geweest! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Kasper Ruyck - WaarBenJij.nu

In Rotterdam geweest!

Door: Rosalie

Blijf op de hoogte en volg Kasper

04 Maart 2008 | Nederland, Rotterdam

Hoi allemaal,

Afgelopen week was Kasper in Rotterdam :D! Maandag is hij aangekomen en gistermiddag is hij weer vertrokken. Nu is hij op weg naar Marina Di Carrara (Italie).
Natuurlijk ben ik samen met zijn ouders nog even langsgeweest op het schip. Hij heeft ons nog een rondleiding gegeven.
Hij heeft een aantal foto's gemaakt in Vibo Valencia. Die staan hieronder.
Nu is het wachten op een volgend berichtje van Kasper :D!

  • 04 Maart 2008 - 12:11

    Viooltje:

    Pfeew wat een groot schip zeg! Ik had al het een en ander van mama erover gehoord, die zei ook al dat het zo meeeegagroot was! vond het wel jammer dat ik het niet even heb kunnen zien, maar ik was vrijdag ook drukdrukdruk!
    Nou hopelijk heb je genoten van het weer even in Nederland te zijn, en dat je mn zussie natuurlijk ook weer hebt gezien!
    Nu nog even een paar maand flink de schouders eronder en dan zien we je weer in juni! Hopelijk op mijn examenfeest! haha!
    liefs viool

  • 04 Maart 2008 - 21:39

    Alie:

    Hoi Kasper,

    Leuk om je verhalen te lezen, maar nóg leuker om je schip te zien. En dat zo laat op de avond.
    Bedankt voor je enthousiaste rondleiding en veel plezier verder!

    groetjes,
    Alie

  • 08 Maart 2008 - 13:52

    Theda:

    he kas,

    nog niets nieuws Te melden?Ik ben benieuwd of je het leuk vindt in de machinekamer.
    Hier gaat alles oké. Somber weer en weinig bijzonders te melden. Volgend weekend staat in het teken van Foxart wat je jammer genoeg moet missen dit jaar.

    groetjes mama

  • 08 Maart 2008 - 14:15

    Opa En Oma Goes:

    Hoi Kas bedankt voor je mailtje. Opa probeert antwoord te geven.Hier alles goed Leuke fotos van de boot hoor.Probeer elke dag een uur aan takenboek te werken, want.....Wie uitsteld enz.enz.Groetjes van Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kasper

Hallo, Met dit dagboek wil ik jullie graag op de hoogte houden van de vorderingen tijdens mijn stage Groeten, Kasper

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 15497

Voorgaande reizen:

28 Januari 2008 - 07 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: